Subject: FW: Harjumaa Saku vald Üksnurme tee ja Parma tee kinnistute liitumine elektrivõrguga LR8594
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Nov 2023 14:39:09 +0200

Tere

Palun registreerida minule ülesandeks.

Delta viit 7.1-2/23/24147-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Indrek Kaarmäe <[email-masked]>
Sent: Tuesday, November 28, 2023 9:53 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Re: Harjumaa Saku vald Üksnurme tee ja Parma tee kinnistute 
liitumine elektrivõrguga LR8594

Tere!

1) Märkisin tööst väljaviidav kaabli punaseks ja märkisin selle ka 
asendiplaani tingmärkides ära. Ega see joon sealt projekteeritud kaabli alt 
muidugi väga välja ei paista.

2) Kaeviku läbilõige oli eelnevalt ka katendite taastamise joonisel.

3) Märkisin avatud kaeviku joone (sinist värvi) TRAM-ile kuuluval maa-alal 
katendite taastamise joonisele. Märkisin selle ka asendiplaani tingmärkides 
ära.

4) Jaotuskilbi tingmärgi parandus ja viide on joonistel parandatud.

5) Saatsin vastava päringu Elektrilevile, et mis sellest projektist on 
saanud. Ise arvan, et kunagi mingi plaan on olnud (seoses kergliiklustee 
ehitusega), aga ilmselt Elektrilevi investeeringu komitee või KOV reservtoru 
rajamisele pidurit tõmmanud. Samas see eelnev reservtoru trass +/- 30cm 
täpsusega võrreldes minu projekteerituga.

Palun andke tagasisidet, et kas esimesed 4 punkti sai täidetud vastavalt 
TRAM-i soovidele.

Tervitades,

Indrek Kaarmäe

Stromtec OÜ

Tel: 5349 1419

Kontakt Laur Kõiv (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 28. november 
2023 kell 15:56:

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume selgitada ning täiendada projekti.

*	Palume asendiplaanil/tingmärkides kajastada likvideeritav/asendatav 
maakaabel üheselt mõistetavalt (ristidega või muud moodi).
*	Palume asendiplaanil kajastada TRAM maaüksuse osas paigaldatavate 
tehnovõrkude läbilõige.

Näide:

*	Asendiplaanil palume kajastada avatud kaevete kontuurid.
*	Palume jaotuskilbi osas kajastada asendiplaanil ja tingmärkides üheselt 
mõistetavalt, kas tegemist on projekteeritava või olemasoleva kilbiga?

*	Juhime tähelepanu, et Transpordiamet on 24.09.2021. a antud lõigus 
kooskõlastanud reservtorude projekti (kooskõlastus manuses). Kooskõlastus 
kehtis 2 aastat väljaandmise kuupäevast.

Palume selgitada, kas antud 24.09.2021. a kooskõlastatud lõigus on 
reservtoru rajatud? Juhul kui on siis palume vastav info kajastada ka 
asendiplaanil. Kui pole rajatud, siis soovime teada kas antud lõigus 
planeeritakse reservtoru rajada? Palume selgitada asjaolusid.

Palume projekti täiendada ning edastada projekt, kas minu e-mailile või 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Indrek Kaarmäe <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, November 28, 2023 11:51 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: (TEED-185425) Harjumaa Saku vald Üksnurme tee ja Parma tee 
kinnistute liitumine elektrivõrguga LR8594

Tere!

Saadan lubatud IKÕ plaani. Täiendavaks infoks saadan ka Elektrilevi 
lähteülesande pildi, et näha mis oli meie projekteerimise maht.

Kuna tegemist on kergliiklusteega siis ma ei tea kas oleksin pidanud panema 
ka maantee kilomeetrid joonisele.

Tervitades,

Indrek Kaarmäe

Tel: 5349 1419

Kontakt Indrek Kaarmäe (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval R, 24. november 2023 
kell 11:52:

Tere!

Kuna meil on antud projektiga natuke kiire, siis kas oleks võimalik paluda 
selle projekti läbivaatust/kooskõlastust esimesel võimalusel. Vajadusel olen 
valmis jagama ka projekti kohta täiendavaid selgitusi.

Tervitades,

Indrek Kaarmäe

Stromtec OÜ

Tel: 5349 1419

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Transpordiameti Jira <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: T, 21. november 2023 kell 09:53
Subject:   (TEED-185425) Harjumaa Saku vald Üksnurme tee ja Parma tee 
kinnistute liitumine elektrivõrguga LR8594
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere,

Teie taotlus "Harjumaa Saku vald Üksnurme tee ja Parma tee kinnistute 
liitumine elektrivõrguga LR8594" on töösse võetud ja sellega tegeleb Laur 
Kõiv.

Lisaküsimuste korral leiate tema kontaktid siit: 
<https://transpordiamet.ee/kontaktid> https://transpordiamet.ee/kontaktid

Lugupidamisega,
Transpordiamet